Thriller Live


Thriller Live är en musikal som kommer från London och är gjord av West End. De gjorde en show dom började där Michael Jackson's karriär började - alltså med Jackson 5. De hade då en grupp på fem personer som körde några utav deras kändaste låtar så som Abc, I want you back & Blame it on the boogie.
Fortsatte sen med hans hans solokarriär. De låtar från hans början kände jag knappt igen, hade inte hört många där.

När andra akten tog vid så kom låtarna man kände igen, så som Bad, Thriller, Dangerous, Smooth Criminal osv.. Jag måste säga att dansarna var sjuuuukt grymma! Jag satt typ och tappade hakan! Så hade jag också velat kunna dansa! Så sjukt coolt, så tajta hela gruppen var. Och som danselev så satt jag ju och "analyserade" lite av dansen och la märke till såna grejer vi snackat om i skolan.

Aah, så jäkla coolt. Svårt att rekommendera er att se den eftersom den bara spelades i Malmö en gång.. Men åh, annars skulle ni sett den!

Och i inlägget från Baltiska hallen sa jag att jag satt för långt bak, men det gjorde jag inte alls. Jag såg skitbra och såg ju hela scenen vilket gjorde att jag kunde se alla dansarna. Liksom, alla gjorde inte samma sak. Så man kunde fokusera på alla. Och det var så coolt. Det är vid såna här tillfällen men vet varför man inte gett upp dansen. Jag vill också showa.. Fan vad roligt!!

Lite bilder tagna från google!







Vad tycker ni om killar som dansar? Själv så tycker jag att killar som KAN dansa är så sjukt coolt. Sexigt är det också.. Haha, men ja. Det är grymt. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0