Lugn kväll!


Efter två Alvedon börjar huvudvärken äntligen lätta! Och menvärken också sådär på köpet. Underbart! Har även hällt i mig hostmedicin som smakade lakrits (vilket var väääldigt gott) så jag hostar lite mindre just nu! Mamma var snäll och köpte en till mig som jag kan ta imorgon innan dansen så jag slipper få en hostattack!

Kvällen har varit fett chill och megatråkig, vilket inte alls är roligt faktiskt! Har gått igenom alla danser idag med kläder på så jag är typ säker på alla danser utom en... Har glömt bort 4 slag i dansen och har verkligen ingen som helst aning om vad vi gör där. Tack o lov så har vi danslektion imorgon innan genrepet! Så allt för mycket kanske jag inte gör bort mig imorgon! ;) . Om ni inte fattat det så har vi Dansföreställning på skolan imorgon klockan 18.00 då nära och kära får komma och titta. Har ni vägarna förbi Helsingborg så kom gärna och titta :) .

Mitt solo har jag också jobbat lite på. Nu har jag lite mer än halva klart tror jag! Underbart! Det blir väl ganska bra kan jag tycka! Hoppas hon jag gör solot till också gillar det!

TopModel finalen innan, någon som såg? Min favorit vann inte tyvärr. Vilket jag egentligen inte räknat med eftersom hon andra tjejen var mycket duktigare och ja. Jag hade kunnat döda för hennes kropp kan jag lova! Fem mil långa ben, med typ noll gram fett. ge mig ;) . Äh, drömma kan man ju alltid!

Just nu är målet att hålla mig vaken till Paradise Hotel klockan tio. Hoppas jag lyckas alltså.. Sätta klockan på väckning klockan tio eller något och så vila ett tag.. Haha.. Äh, men vi får se!

Nu ska jag inte uppehålla er mer. Godnatt & sov gott alla! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0