Julklappstips!



Äntligen har jag luskat ut vad jag ska köpa till alla i min familj plus till pojken min! Så nu tänker jag berätta för er här ( tur att ingen i min familj läser min blogg...) ifall ni vill ha lite tips! Dock så kommer jag inte skriva vad jag ska köpa till Kenny, för att han läser här ! Tyvärr älski, så får du inget veta ;)



Min pappa har önskat sig halsduk, vantar & mössa!
För något år sen fick han en mössa av mig, men det lyckades han tyvärr slarva bort..
Så iår vill han ha en ny. Jag tog på mig att köpa en snygg halsduk till honom! :)



Min mamma har önskat sig nya nagellack.
Dock inte i de här skräniga färgerna tror jag 8) ..
Men nagellack fungerar vill till de flesta som gillar att ha fina naglar på fingrar & tår.
Typ mamma, syskon, kusiner m.m ...



Smink..
Vilken tjej skulle inte älska att få en hel hög med smink?
Därför ska jag samla ihop en massa smink till min syster, tror hon hade tyckt om det.
Jag hade nog blivit överlycklig om hon köpt en massa smink, typ ögonskuggor i en massa färger 8)



Till den musikglade..
Min bror är ett riktigt underbarn på gitarr och är verkligen grym!
En gitarr är ju dock svinigt dyr och ingenting man köper till sin lillbror.
Prylar till gitarren som typ strängar & plektrum har han fått i många år..
Därför ska jag och min syster köpa en liten ukulele till honom
En liten gitarr med fyra strängar. Hoppas han kan lära sig spela på den också! Och självklart en rosa, liksom
det är ju mig han får den från ;)



Till pojkvännen då?

Haha, det är en hemlis! Men jag vet vad jag ska köpa, och tror det kommer bli fint..
Om han sen gillar det är en annan sak. Men det hoppas jag..
Annars får jag väl ta på mig några juliga underkläder och snurra in mig i ett rött sidenband..
HAHAH!


Så, det är vad mina pengar ska gå på denna månaden. Vad tycker ni?
:D

Kommentarer
Postat av: Kenny

Sidenbanden lät inte helt fel ;) raur

2009-11-30 @ 18:46:30
Postat av: kungen

HAHAHAHAH kennys kommentar där asså xd

kan se de framför mig, så får han värsta bånge, HAHAHAHAHAH <3

2009-12-01 @ 21:42:30
URL: http://kuungkajsa.blogg.se/
Postat av: Kenny

kul kajsa........

2009-12-02 @ 20:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0