Jénnsan har tråååååkigt


 Det är tråååkigt att vara sjuk, så nu gör jag ett test för att lindra tristessen för ett tag!

Vad..vem..?

Exakt ålder? 18 år, 7 månader & 9 dagar
Var bor du? I en håla, Teckomatorp heter den (:
Bor tillsammans med? Mamma, Pappa, Syster & Bror 
När tog du studenten? 12 JUNI 2010 BABY!! :D
Något jobb? Inte än, ska söka satan till våren..
Pussat någon idag? japp, imorse!! Min baby :*
Vad har du ätit idag? Frukost & Lunch
Dagens smink? Ligger hemma och är sjuk? Partysminkning såklart 8) . Nej, jag är helt ofixad..
Dagens roligaste? Skrattar fortfarande åt gårdagens Paradis Hotel 8)
Har du många vänner? Det beror väl på vad som räknas till många. Har de absolut bästa iaf!
Hur många har du kysst? Jadu, det har jag inte en aning om. Alldeles för många I Guess..
Har du pojk-/flickvän? JAAAAAAAAAAAAAA! <3
Vem pratade du med i telefon senast? Antingen Älsklingen eller Mamma tror jag (: . Men Kenny vare nog, fyllesamtal i fredes ;)

SENASTE..
..gången du spydde? typ förra sommaren.
..gången du grät? förra söndagen
..pizzan du åt? Kajsas pizza på höstlovet, tyå vesuvio eller något.. Ååh, nu blev jag grymt sugen på pizza 8)
..gången du var i Göteborg? I början på Augusti.
..gången du var i Stockholm? I oktober <3
..gången du var full? Friiidaay
..personen som såg dig gråta? Kenny ...

VEM..
..vill du kyssa nu? Vill alltid pussa på min älskling <3
..vill du sova bredvid inatt? BABY :*
..ska du träffa imorgon? Beror på om jag ska till skolan eller inte.. Men jag tror jag är ledig imorgon så familjen (:
..sjöng du senast för? datorn 8)
..vill du ta med på en romantisk resa nu? Min Kenny Nilsson . Vi låg och pratade om det igår :* <3
..förtjänar att dö? Inte dö, men det finns väl några som förtjänar att lida lite :D

VAD..
..vill du helst göra nu? gå ut, men de får jag inte..
..vill du ha nu? Hehehe ;)
..längtar du till? Torsdag, Julen & Nyår
..är det bästa som hänt dig? Det finns nog en som vet det.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0