Dålig på att uppdatera?



Ja, men jag har ingen ork just nu . Är typ helt slutkörd, noll energi och just nu så känner jag bara att jag behöver ny energi så att jag kan bli den normala pigga & glada Jénny med alldeles för mycket energi.

Det kommer nog snart, har en liten "behandling" här hemma nu och så ska vi se om det hjälper.. Så jag bloggar när jag har ork, så ni vet..

Dock måste jag göra ett test/frågor, annars får man otur i kärlek.. Och jag vill inte förlora det jag har.. Men ni behöver ju inte läsa det om ni inte vill, haha :D

varit tillsammans: 4½ månad :D <3

Hur träffades ni: Alltså, vi gick på samma skola 8an-9an .. Men vi träffades inte förrän på en fest. ;)

Är det en kille eller en tjej: Gissa? :D

Va heter han/hon: Kenny Nilsson :*

Hur mycker älskar du honom/henne på en skala från 1-10: Eftersom han är den personen jag älskar mest, så 10 kanske? ;) <3

Hur mycker litar på på honom/henne på en skala från 0-100%: 100%, tillit är väl det viktigaste i ett förhållande?

Har han/hon sårat dig någon gång?: nej, tror inte det.

Har han/hon träffat din familj: jaupp .

Vill du leva med han/hon resten av livet: yes <3

Har du en dröm som du vill att ni ska göra: hehe...

Vad: ja, det skulle ni allt vilja veta :D

Vad brukar ni göra: Bazza ;) . Haha, skoja.. Mysa, kolla film, SPELA FARMVILLE 8) , skratta, PUSSAS..

Har du ett bevis på att han/hon är din: bevis?

Vad:  Jag fattar inte riktigt frågan? Men jag har ju pussebilder, och en pojkvän som berättar för mig varje dag att han älskar mig?

Är du rädd att han/hon ska lämna dig:Ja, vill verkligen inte mista honom. Men jag litar på hans ord, så jag borde inte vara rädd

Brukar han/hon säga "jag älska dig": Som jag nämnde ovan, varje dag <3

Har ni haft sex: Gissa ? :D

I vattnet: ne, vi blir alltid störda ;)

I en säng: aldrig 8)

På en båt: HEHEHEHEHEHEH.. Inte än ;)

På en toa: i ett badrum eller på en toastol? xD . Inget av de isf 8)

När någon hört: heheh...

När någon sett på: Ja, vi brukar bjuda in minst 10 personer som får kolla på. Så kostar det 5 kronor i inträde.. Not.

Tycker du om att ha sex med han/hon: Afan (A)

vilken är din favorit ställning: Fråga Kenny  :D

brukar du vara helt naken när ni har sex: nej, jag brukar ha alla kläder på mig, ibland också jacka & termobyxor..

tycker du det här va kul: JAA :D

Vill du sluta skriva: Nej , bombadera mig med frågor.. NOT :D


Kommentarer
Postat av: Sofie

"bästa sätt att skydda sig mot graviditet - ta inte av kläderna!" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!

2009-11-06 @ 08:36:34
URL: http://soofajj.blogg.se/
Postat av: kungen

"brukar du vara helt naken när ni har sex: nej, jag brukar ha alla kläder på mig, ibland också jacka & termobyxor.. "

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA

<3

2009-11-06 @ 10:09:05
URL: http://kuungkajsa.blogg.se/
Postat av: Kenny <3

awe, baby;) haha, klart vi ska göra den drömmen;) älskar dig <3<3<3

2009-11-06 @ 10:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0