Center Syd!



Lite Shopping med mamma & syster blev de allt! Inte så mycket, men lite!



Skivlagret - present till Bror
Puder till mig själv ;)
JC - present till mig 8) . Ibland får man väl ge sig någonting nytt ? :D




Ganska dålig bild, men min shopping innehöll iaf en fuskpälsväst!

Och ja, jag vet att det ser "fejk" ut med en svart. Men vet ni?
Jag vill att det ska se fejk ut.
För jag vill inte att andra ska tro att jag går runt med döda djur på kroppen.
Aldrig i livet.
Det är kasnke "finare" att ha äkta päls . Men tänk på alla de stackars djur som lidit för att
göra era kläder? Hur känns det?

Inte bra nej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

duköper nya kläder och saker varje dag fan -.-

bajs på dig!

:D <3

2009-11-13 @ 13:10:22
URL: http://kuungkajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0