9/11-09


Hej på er!

Ny vecka, vilket innebär en vecka närmare jullovet! Inte för att jag har något emot skolan i allmänhet, längtar bara så enormt mycket till Studenten. Inte behöva plugga mer, och jag själv bestämmer sen när jag vill sätta mig i en skolbänk igen. Inte en jävel som kan bestämma när jag ska plugga mer än jag själv!
Visst att då måste jag jobba. Men vet ni? Jag jobbar hellre och tjänar pengar & får arbetserfarenhet än att sätta mig i skolbänken leva på studibidrag, ta studielån & noll arbetserfarenheter. Med jobb kanske jag dessutom från chansen att flytta hemifrån, starta om i en egen lya och få inreda, organisera och ha mina egna regler. Vet ni hur underbart det hade varit? Jag längtar!


Nog om en massa framtidsskit, nu tänkte jag berätta vad som hänt i mitt tråkiga liv idag! Började halv nio med danslektion, provade med lite scenkläder idag. Snyggt faktiskt! Efter så hade jag ytterligare en danslektion, där vi mest flummade rundor och skojade. Var inte på danshumör idag nä..

Skulle tagit vaccinet mot Svininfluensan i skolan idag, men det kunde jag inte eftersom jag hade glömt leg.. Dessutom så vågade jag inte... Mamma tvingade mig dock, så hemkommen från skolan fick vi åka till Vårdcentralen i Svalöv för att ta en spruta där. Gjorde inte direkt ont, satt och tittade på ett annat håll och tänkte på annat.. Bra gick det i alla fall. Ont har jag, men jag lovar att meddela om jag får några biverkningar!

Gjorde lite, lite på mitt danssolo innan men det gjorde lite för ont i armen för att orka fortsätta något mer.. Så just nu sitter jag mest och väntar på att min baby ska komma hit och leka med mig. Saknar honom till tusen! Vill bara att han ska komma hit nu och pussa på mig.. <3

Vad har ni gjort idag? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0