8/11-09


Hej!

Fars dag idag
, har ni varit snälla mot era pappor idag? Jag & mina syskon bakade tårta till vår kära pappa idag! Noblesse-choklad och en trisslott fick han med (som han vann 25 kronor på! ;) ) . Så snäll har jag varit!

Idag har jag varit på en dansföreställning med klassen, obligatorisk så jag vart tvungen att ta mig in till Helsingborg. Rötter och vingar hette den, och är ihopsatt av ungdomar från Hbg, Malmö, Uppsala & Gävle som sammarbetat med professionella koreografer. Var den bra då? Nej, den fullkomligt sög! Visste inte om jag skulle skratta, gråta eller sova. Så hemsk var den. Jag kallar det då verkligen inte dans!


Just nu gör jag ingenting, har lite dåligt samvete.. Jag måste lära mig att tänka innan jag agerar/skriver/pratar. Mer får ni inte veta om de, it's private..

För att kanske återgälda er lite med mina hemligheter så bjussar jag på lite bilder. Snällt va? :D



Dålig bild, japp.. Men det där hade jag på mig idag (ett tips till alla, ha lite längre tröja till jeansleggings...)
Typ som jag hade/har. Vet ni hur fult det är att man ser gummibandet/resåret i midjan?
Finns seriöst inget fulare! ;)



Och så lite egopics ;) hahah :D


Kommentarer
Postat av: Kenny<3

Du behöver inte ha dåligt samvete, jag älskar dig mest i hela världen, precis för den du är ! <3

2009-11-09 @ 10:40:15
URL: http://www.mff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0