6/11-09

 Tjo!

 
Nu sitter jag i skolan, har danshistoria. Vi ska egentligen jobba med vår redovisning vi har nästa vecka, men utan lärare så får man inte så mycket gjort! Facebook & sånt är mycket roligare! Dock har jag faktiskt tryckt ut fakta om de vi jobbar om och kikat på lite videos. Så lite duktig har jag allt varit!

  Allt bra med er läsare såhär på fredagsförmiddagen? Själv äre sådär. Är lite förkyld och snorig och lätt illamående.. Inte bra inte bra! Menmen, blir väl bättre snart!

  Senare idag så har jag projektarbete, jag, Elin & Madde ska göra danser idag! Skoj :D . Ikväll blire hem till älskling och mysa. Försöka övertala honom att titta på Idol (A) . Hehe..

  Aja, nu ska jag snart äta. Är sjukt hungrig :( .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0