30/11-09



Hej på er!

Nu sitter ni säkerligen i skolan eller på jobb. De flesta har nog lunch eller precis haft lunch. Skönt? Sitter jag i skolan? Nej, för kära ni jag har slutat! Hade bara en lektion idag, som dock var väldigt jobbig! Vi hade cirkelträning på dansen idag och jag trodde jag skulle dö. Har fan ingen kondition alltså. Det är hemskt. Men jag orkar inte träna upp den eftersom jag dansar 11 gånger i veckan och kan inte direkt träna mer än vad jag redan gör. Dock så har jag planerat att om jag har jobb efter studenten ska jag fixa gymkort så jag håller mig i form efter. Haha, tänk att gå från 11 danslektioner i veckan till noll. Shit, jag hade ju blivit tjock sådär bara *poff* . HAHA. Aja!

Nu sitter jag iaf i soffan framför tvn.. Jag i en soffa med datorn och mamma i den andra soffan med datorn. Ingen av oss riktigt kollar på tv:n , haha. Men äh! Idag så ska jag bara ta det lugnt, och ikväll ska jag hem till min pojkvän och mysa lite!

Förresten, var det någon som såg Paradise Hotel igår? Nu har programmet riktigt kommit igång, vilket jag gillar! Nu har de äntligen börjat ha sex så nu äre riktigt roligt att titta på ;) . HAHA! Så kika in på det ikväll klockan 22.00 på sexan. Det är så sjukt så det är roligt.. Eller det är egentligen sjukt tramsigt att folk viker ut sig i tvn och visar upp allt.. Men det är skoj att titta på när människor gör bort sig. Ioförsig verkar de har riktigt roligt där ;) .. HAHAH..

Hoppas det är bra med er alla! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0