29/11-09


Update om helgen! Inga bilder eller sånt nu, kommer kanske en annan dag om ni börjar kommentera! ;)

27/11-09:

I fredes var jag då först i skolan, fick skjuts till skolan på morgonen för att mamma skulle köra Anton till Vägverket för han skulle skriva upp till moppekörkortet. Tråkigt nog hade han två fel för mycket och klarade inte det ! Men det var första gången så jag håller tummarna för min lilla broder att han klarar det nästa gång!

Danslektion stod på först på schemat, därefter danshistoria och sist på dagen stod projektarbete där vi nästan gjorde klart dansen.. Fick skjuts hem också vilket var helt underbart!

Så vare hem och duscha och packa grejerna innan jag åkte tillbaks till Helsingborg. Blev upphämtad av Emma & Madde på knutan och därefter åkte vi hem till Emma för att fixa oss och smutta lite vin . Snart vant mig vid vinsmaken, det är fortfarande lite äckligt men slinker lättare ner nu får tiden! Hos Emma så blev det sminking och trippeltångande av håret , vilket blev väldigt snyggt! Klädde oss, hoppade i klackarna och begav oss hem till Emmas & Maddes kompis som precis fyllt 18 och hade förfest! Träffade en massa trevliga människor och var där några timmar innan vi runt tolv begav oss ner till stan för att ta en runda inom Tapaz & shotta!

Vi begav oss ner till Tempel där vi mötte upp de andra som vi tidigare förfestat med. Kul att vi var typ 3 tjejer och typ 8 killar eller något! Skoj! Dom spelade i alla fall gryyym musik och vi dansade konstant! Underbart! Runt tre begav vi oss till efterfesten där vi var vid typ halv fyra kanske?  Efter att ha gått jäkligt långt och suttit och haft långa samtal somnade vi runt halv fem kanske?

28/11-09

Väckarklockan ringde halv tio, efter fem timmars sömn var jag sjuuukt trött vill jag lova! Åkte hem från "efterfesten" och hem till Emma för att byta om och sen vidare till knutan för att ta tåget till Lund! Mötte upp SuffPuff på tåget och väl i Lund mötte vi först upp Emma och sen också CHristina och Sara! Det var trevligt, men jag var alldeles för trött för att vara social!

Efter ett tag stack Christina & Sara hem igen och då drog Emma, Sofie och jag och åt pizza!  Mycket gott vare , dåligt bara att de tar tjugo kronor mer för en glutenfri pizza som dessutom var mindre? Sjuuukt! Men ja, det var gott iallafall! En liten runda på stan innan det var dags för bio! På dagens biobiljett stod film nummer 2 i Twilight sagan - alltså New Moon! Underbar film med sexiga killar utan tröjor! Raur! Haha!

Tåget till Kävlinge sen där mamma hämtade upp Sofie & mig . Körde och lämnade Sofie och hämtade istället upp min baby som följde med mig hem! Vi hade en mysig kväll med en massa pussande , och annat ;) . Hahah.

29/11-09

Vaknade upp bredvid min älski idag ju, efter att han legat och pillat lite i mitt hår och pussat på mig. Underbart att vakna upp sådär! Vi låg och mös hela morgonen och hade lite vattenkrig.. Jag vann typ 8) . Hehe!  Han åkte tyvärr hem vid två och efter det har jag typ inte gjort ett skit! Designat om Kajsas blogg och efter det fick jag ett sug över att ändra om min också. And so I did!

Ikväll blire att sitta framför datorn typ, sen vid tio äre Paradise Hotel! En lektion imorgon - lyx! 10.10 - 12.30 . I love :D .

Hoppas ni har haft en grym helg alla! Vad har ni hittat på? Puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0