26/11-09


Godkväll!

Nu har jag tid att blogga. Eller aa, hade det egentligen innan med men då kände jag inte för det. För att få ihop ett någorlunda sammahängade inlägg så måste man ju vara lite klar i huvudet. Vilket jag iofs inte är. Sjukt trött är jag. Ingen aning om varför egentligen. Eller jo, gick och la mig sent igår.

Gårdagen spenderades först i skolan med ganska mycket dans och kvällen spenderades med älski! Kollade på Paradise Hotel och myste en massa <3 . Alltid lika mysigt att somna med en varm kropp intill sig!

Denna dagen har också spenderats i skolan & typ hela dagen har gått åt till att jobba med solona! Riktigt skoj! Det Emma gör till mig är riktigt najs! Love it! Hemma så har jag knappt gjort något, sjukligt trött är jag så jag höll på att somna framför datorn.. Haha, så kan de visst gå!


Fan , jag har väl inget vettigt att skriva egentligen mer än att helgen lär bli najs! Utgång imorgon med Emmsi & Maddisen !! Sen på lördag äre fika i Lund med underbara vänner. Sen bio, New Moon & pizza! Me like :D .


Bloggar kasnke imorgon eller något :) . Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0