22/11-09



Hello!

Här ligger jag framför elementet , men huvudet på sängen och datorn i knät! Sjukt kallt på mitt rum. Endå är elementet varmt som fan ... Lutade mig mot det innan men då brände jag typ ryggen . I-landsproblem ? Ja! Hahah . Är allt bra med er läsare? Själv är det bra, har haft en underbar morgon hos baby! Eller ja, det är bra frånsett huvudvärk och lite förkylning. Men sånt överlever man ju!

Underbar kväll & morgon hade jag hos min älskling i alla fall! Mysig promenad i regnet hann vi med  :) .

Idag blir det väl inte så mycket gjort mer än att öva lite till Buddhismprovet, göra lite mer på solot och öva inför danserna imorgon och skriva en checklista så jag får med mig alla kläderna! Final i TopModel 12 ikväll och lite senare är det Paradise Hotel. Om jag orkar hålla mig vaken tills dess återstå att se, annars spelar jag in det :) .

Skriver kanske senare! Ville bara att ni skulle veta att jag lever :) . Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0