21/11-09


Hallå!


Hur är det med alla såhär på lördagseftermiddagen? Själv så är det fint faktiskt. Förkylningen börjar ge med sig och jag börjar hoppas på en måndag utan hosta! Snyggt och stå på scen och få en fet hostattack. Inte så roligt nej. Förhoppningsvis kanske jag slipper det! Håll tummarna! Dock så hade jag lite feber imorse när jag vaknade. Vaknade typ skitvarm och helt svettig. Inte mysigt. Menmen, den har nog försvunnit nu!

Klockan är bara ett men jag har redan hunnit storstäda hela huset! Dammsugat alla rum utom min brors & systers! Duktigt va? Krängt upp det sista av mitt godis och varit ute och gått en runda med mamma har jga också hunnit! Nu väntar strax lite plugg inför Buddhismprovet i religion på onsdag. Tur man bara satsar på G!

Lite senare så ska jag hem till min baby och mysa! <3



Nu väntar plugg! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0