20/11-09



Hej på er!

Har precis sett Idol vilket har fått mig på ett väldigt kärleksfullt humör! Så senare så ska ni få lite motivering & vilka låtar jag skulle kört ikväll om jag varit så duktig på att sjunga. Vilket jag verkligen inte är. Dock hade jag nog kunnat döda för en sångröst. Älskar när människor kan sjunga. Hej gåshud!

Aa, iaf så detta inlägg så tänkte jag mest prata om min dag i stort!

Vaknade upp bredvid min älskade pojkvän! Jag lovar, även om klockan är 6 på morgonen och man är så trött att man bara vill somna om och sura så får han en alltid på bra humör ! Håller om en, drar fingrarna genom mitt hår och får känna hans varma kropp mot sin. Underbara du!

Tyvärr så kunde vi inte ligga och dra oss hur länge som helst, utan med 7tåget var jag tvungen att bege mig till skolan! Följe med SuffPuff på tåget där vi satt och flumma om posters på mig i Kina... HAHAH! Skolan började med Modern Dans, vilket gick ganska bra.. Inte rört mig på en vecka så balanssinnet och lite sådant var inte riktigt på plats. Inte hjärnan heller för den delen... HAH! Danshistoria sen där några redovisade & projektarbete efter det där vi påbörjade vår andra dans och kom ungefär halvvägs :) . Najs!

Hemma vid tre och efter det har jag inte direkt gjort så mycket! Köpte hem en stor påse godis & kollade på Grease gjorde jag! Dock bara början, eftersom min syster kom in sen och ville ha min hjälp med klädval inför en grej imorgon. Så jag fick agera stylist vilket var sjukt kul! Fixade tre outfits till henne! (: . Sjukt skoj eftersom det är sånt jag vill jobba med sen i framtiden. Lånade ut lite grejer till henne. Haha, sa till henne att hon fick vara rädd om mina skor. Är ju en heder om man får låna dom 8) : HAHAH!

Aja, nu ska jag tänka lite på mina låtval. Nästa inlägg lär antagligen bli snyftigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0