19/11-09


Hallå!!

Nu sitter jag här igen, men ska strax in i duschen och göra mig lite iordning & sen städa på rummet. Jag får fint besök av min älskling ikväll! Ska gå och möta honom vid 8, då han kommer hem från praktiken! Mys!

Men först tänkte jag dock berätta om min dag, snäll som jag är! Idag var första dagen på denna veckan som jag var i skolan, vilket var ganska skoj! Många sjuka vilket var lite tråkigare.. Men jag fick min svenskauppsats klar, och jag hoppas jag får G på den. Själv tyckte jag det var en ganska bra uppsats, men man vet aldrig med vår lärare... Så jag får väl vara glad om jag får G! Efter det skulle vi egentligen ha dans (som jag inte skulle vara med på endå...) men istället gick vi och kollade på en teaterföreställning. Förstod inte riktigt den, men jag är trög när det gäller handlingar i teater- eller dansföreställningar! Haha!
Efter lunchen som var skitäcklig och jag åt typ inget så hade vi danskomposition, där vi jobbar med våra solo! Eftersom jag legat sjuk ett tag har jag inte hunnit göra så mycket på mitt så jag och Samra (hon som jag gör solot till) gjorde inte så mycket.. En suddig bild kan vi dock bjuda på ! :D


tycker dock inte om denna bilden...
Jag ser ut som ett fetto... :' .
Kolla liksom låren :'

Aja, vi slutade typ kvart i tre och sen blev det tåg hem! Titta lite på Project Runway & ätit är det jag hunnit med! Här dessutom även knåpat ihop en av mina scenoutfiter på måndag! Vad tycks?



Trasade kläder & bandage på huvudet.
Om jag säger Michael Jackson, vilken av hans låtar tror ni då jag dansar till?
Kom nu med gissningar, annars blir jag ledsen ;) .

Nu väntar duschen! Hoppas ni alla haft en bra dag :D Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0