18/11-09


Godmorgon!

Här sitter jag vid matbordet, hemma idag igen tyvärr! Har lite svårt att andas plus att det gör lite ont också, vilket inte alls är kul! Men imorgon måste jag faktiskt ta mig till skolan!

Idag har jag inte hunnit med alls mycket, blivit lämnad ensam . Ingen sjuk idag och mamma & pappa är ju i Tylösand. Men jag har hunnit göra bananpannkakor vilket var ganska gott. Sjukt mättannde dock så jag har hälften av smeten kvar i kylen. Bra, då slipper jag anstränga mig sen om jag blir hungrig !

Snart kommer min älskling hit och tycker synd om mig! ;) . Han har praktik och börjar inte förrän sent så min älskade Kenny kommer hit och myser några timmar med mig. Sjukt uppskattat. Älskar honom <3.

Nej, nu ska jag avrunda här . Hörs sen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0