18/11-09


Hello!

Nu sitter jag här igen, eller aa.. Det har jag väl i stort sett gjort sen Kenny stack vid tre. Men ja, nolifer här. Har verkligen inte haft något för mig såhär när jag varit sjuk. Fortfarande lite förkyld och sådant ju. Men imorgon ska jag iväg till skolan! Orkar inte sitta hemma och dega med. Även om denna dagen varit mysig. Så nej, skolan imorgon! Ingen dans dock. Har ju svårt att andas så då kan dansen bli ett helvete 8) . Men skolan blire iaf! Ska bli skoj att träffa alla igen !

Min älskade pojkvän kom ju som sagt förbi och myste med mig såhär i höstrusket. Blev en massa pussandes & film! Kollade Ondskan , för jag hade aldrig sett den innan. Jag är konstig, jag vet ;) . Men den var bra, hemsk, men bra! Min baby gjorde ju det hela mycket bättre när han låg och höll om mig. Älskar dig!!! & det vet du älskling <3 .

Innan så åt vi en sjukt god middag som pappa gjort för att fira lite! Underbart gott med Entrecote, runda potatisar i ugn (typ som pommes fast runda?) med vitlöksmör & bearniesås. Ljuvligt! Kvällen lär inte leda till så mycket , softa framför tv:n . Borde egentligen göra lite på mitt solo , men jag kan väl antagligen skylla på att jag varit sjuk sen i lördes och inte hunnit göra något.. Borde vara en godkänd bortförklaring..


Paradise Hotel klockan 21.00 på sexan. Missa inte! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0