17/11-09


God morgon!

Här sitter jag i soffan hemma idag med, tar en dag till att kurera mig på. Förhoppningsvis är jag tillräckligt frisk för att gå till skolan imorgon!
Så dagen kommer inte bjuda på så mycket, vaknade vid halv nio av ett sms.. Men hade endå sovit 11 timmar då vilket inte alls var fel vill jag lova! Gårddagens avsnitt av Paradise Hotel har jag också hunnit se! Bra nu att de ändrat tiden från tio till nio på onsdagar och torsdagar! Så nu kommer jag klara av att hålla mig vaken och se det. Nej, det är egentligen inget höjdarprogram men det är sjukt roligt att se. Alla intriger och en egentligen helkorkad idé till program. Men det går inte att sluta titta. Hahah! Love it!

Lite senare idag så tänkte jag leta lite idéer till mitt danssolo, står helt jäkla still i huvudet på mig. Ska skriva ner lite på papper och ändra om lite. Är inte alls nöjd. Är sjukt trött på låten, på dansstegen. På allt. Tur att det inte är jag som ska dansa det ;) . Läsa lite i min religionsbok ska jag också göra. Har jag inte helt fel för mig så har jag nog prov i det nästa onsdag .. Jag fattar NADA.. Liksom, hur mycket måste man egentligen veta om buddhismen? Inte roligt..

Aja, nu ska jag lata mig här ett tag! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0