16/11-09



  Godmorgon!

 
Här sitter jag hemma och är sjuker :( . Inte roligt alls.. Igårkväll hade jag typ 38graders feber , vilket är mycket för mig som normalt har en temperatur på 35.. Just nu pendlar jag mellan 35 & 37 grader.. Inte roligt alls vill jag lova! Förkyld och ont i hela kroppen har jag också. Hoppas verkligen inte att jag smittat min baby!! Han har varit hos mig från lördagkväll tills imorse vilket har varit myyysigt & helt underbart!! Finns inget bättre <3 .

  Just nu sitter jag och lyssnar på Mix Megapol, Ola och hans kör ska ju tydligen vara med där .. Spännande att höra! Annars blire väl lite nätshopping, eller letande iallafall. Ska visa för mamma vad jag önskar mig i julklapp. Och jag har bestämt mig att det varken blir en Ipod eller en digitalkamera vilket jag först har varit inne på . Nu känner jag att jag har så sjukt större behov av nya kläder, för med studiebidraget kommer jag aldrig klara mig. Jag känner att jag har verkligen inget roligt att ta på mig nu för tiden. Så lite nya kläder till Jénnsan blire! Ipoden köper jag nog själv på mellandagsrean efter jul! ;) .

  Aja, ska försöka fjäska för mamma att ta med mig till Center Syd idag fast jag är lite sjuker så vi kan förlänga mitt abbonemang och ge mig en ny telefon :D:D . 

  Bloggar kanske ikväll om jag orkar. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0