15/11-09



Ett år sen Göteborg och Idol... Sorgligt..

Nu sitter jag i sängen med Kenny bredvid mig :) . Om knappt en timme kommer släkten hit och firar Anton. Så då måste jag tyvärr vara social med dom... Hahah, det orkar jag inte 8) .

Känner mig lite halvt sjuk också :/ . Ont i halsen och i kroppen typ. Men har tagit några alvedon så nu äre bara halsen som låter sjuk 8) .


Kenny:  Nu tvingar jénny mig att blogga, eftersom hon ska stryka . Har inte en aning om vad jag ska skriva, men hon sa att jag bara skulle skriva något, så då gör jag väll det :D
hmm, dålig på sånt här är man också, man kan ju istället tänka vad jénny hade skrivit..  hmm, kanske berätta vad jag gör?  Jag sitter i Jénnys säng, kollar bdb och sånt :D snart kommer hennes släkt hit för att fira Anton, så jag får väll fixa min frisyr en aning, och inte gå runt med pottfrilla hela dagen;).
Nu tror jag faktist att jénny snart är klar, tack & hej :D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0