14/11-09



Godkväller!

Hoppas allt är bra med er läsare. Själv lever jag nätt och jämnt. Ont i alla musklerna i kroppen. Baletten i fredes plus utgång var ingen bra kombination! Ont verkligen överallt. Dock väntas massage ikväll! Huvudet & halsen mår inte heller så bra. Men jag ska inte klaga!

Jag har ju varit lite dålig på att uppdatera den senaste tiden, och jag ber om ursäkt för det. Har haft grejer som varit viktigare än att uppdatera mitt liv här. Ni behöver ju inte veta allt som händer ;) . Tänker väl inte ta igen de senaste dagarna med att skriva vad jag gjort - för jag kommer inte ihåg vad jag gjort! HAHAH. Däremot blir det lite om gårdagen och om idag.

Igår så vaknade jag upp med min älskade Kenny bredvid mig. Alltid lika myspys! Skolan sen med balett, Danshistorie-redovnisning (om Locking) & sist så hade jag projektarbete. Ganska soft dag faktiskt! Hem, så blev det till att hämta upp Anton i Eslöv som kom hem från sin mopedkurs . Dusch, slänga på mig kläder & packa innan det sedan bar av tillbaks till Helsingborg för att åka hem till Johanna! Hon och jag började att fixa oss lite smått, och efter 45 minuter lite drygt dök Emma också upp! Började förfesta lite smått, men bestämde oss efter lite  dricka att det var kanske bäst att fixa klart sig med smink och sånt innan vi drack mer.. HAHA!
Timmen senare (klockan tio) hittade även Samra hem till Johanna! Mer drickande och kortspel innan vi runt halv tolv bestämde oss för att åka in till Knutan för att ta några shottar på Tapas! Fett billigt är där ;) . Två Tequila för min del innan vi runt tjugo över tolv -halv ett begav oss bort till Cantina!

Där blev det en del dansande och sjungande innan vi bestämde oss för att vi inte orkade mer/ inte skulle vara för trötta i skolan idag. Så runt tjugo över två drog vi hemåt, gåendes 8) . Ett stopp på Kebabhouse för att handla med oss färdmat och sen begav vi oss den långa vandringen hem till Johanna. Långt och långt, kändes långt. Men ja, drygt en timme efter att vi lämnat Cantina var vi hemma! Där blev det till att dricka en massa vatten och sen flumma och busringa typ fram till 4 innan vi typ däckade i soffan 8) .

Klockan ringde 9 idag, för vi skulle upp och dansa på Öppet hus. Lite sömn och ja, blää vad trött jag var! Frukost blev det innan vi begav oss till skolan. Jag i gårdagens smink och allt. Jag lovar, jag har ju sett vackrare ut 8) . Iaf, så gick danserna skitdåligt. För ajaj på min vader. Kunde inte böja för det gjorde ont, inte heller sträcka för då fick jag kramp.. AJAJAJ. Och endå var jag ute i platta skor igår? ..


Såhär såg jag ut igårkväll:



(blixten gör mig blekare än vad jag är .... )
Pälsväst, Paljettlinne, Jeansleggings och senare också Converse på fötterna. Snyggt?

I håret hade jag gjort en fläta i luggen, och förlängde den sen med lite mer hår och fäste flätan längre bak på huvudet. Samma sak på andra sidan då jag flätade håret längst fram och fäste bak. Fick ingen jättebra bild, men det var snyggt!

Snart kommer älsklingsKenny hit och myser med mig! Körslagetfinal i dag med! Vem vinner? Tråkigt nog tror jag faktiskt Stefan vinner...

Nu, duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0