11/11-09


 God kväll!

  Vill ni veta en hemlis? Om två år är det ett datum jag tycket är sjukt coolt! Har sagt hur länge som helst att jag vill förlova mig då (eller 10-10-10). Tänk så snyggt det hade varit i ringet med datumet 11-11-11 ? Hahah! :D . När jag var yngre ville jag först gifta mig ett sådant datum, men ju äldre jag blir desto mer inser jag att det lär jag inte göra. Lär vara alldeles för ung, även år 2012 ;) . (12-12-12) .. Iofs försvinner sådana roliga datum sen.. Hahah, tråkigt ;) 

  Aja! Nu har jag precis letat upp fakta till min svenska-essä imorgon. Får se hur det går. Ska bege mig hem till min älskling senare. När vet jag inte riktigt än .. Men sen :) .

  Jag har dock inget vettigt att skriva mer än att min dag flutit på, skippat all dans på grund av armen.. Nu sitter jag och äter choklad! Gotte!! :D 

  Vi hörs, är inte på blogghumör idag! Puss :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0