1/11-09


Snart jul!

Eller aa, nästan! Dålig uppdatering igår, så jag tänkte nu ta ett inlägg om gårdagen och idag .Ett annat inlägg sen om vad jag tyckte om Thriller!

Gårdage började med att jag vaknade upp brevid med älskling! Myste hela morgonen & efter det att min baby åkt hem så var jag ute och gick en runda!

Blev därefter dusch och fix , innan jag, mamma, Jessica & Anton tog bilen ner till Malmö för att se på musikalen Thriller Live !! En musikal från London. Mer om den i ett annat inlägg då ju :P Var hemma igen vid elva då jag gick och la mig, sjukt trött!

Idag vaknade jag vid halv tio, och cirka en timme senare var jag på väg till Familia med mamma & Jessica! Mamma skulle shoppa vinterjacka, skor och lite sådant. Jag som annars är den som brukar shoppa fick gå bredvid och se glad ut. Tog lite i hjärtat att inte shoppa 8) hahah.. Jag ville att vi skulle köpa en våg idag, men de tyckte inte mamma. Varför? Jo, för hon trodde att jag skulle bli alltför beroende av siffrorna på vågen och sluta äta och sånt.. Jag nekade, men antagligen har hon rätt.. Skulle bli allt för fokuserad på siffran på vågen..

Nu sitter jag och tittar på reprisen av Körslaget.. HAHAH.. Söta killarna i Olas kör var i tjejkläderna.. HAHAHAHHAHAHA!!

Ikväll blir det hem till baby och mysa! (A)


Igår såg jag ut såhär btw! ;)



fjortispose... Förlåt xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0