10/11-09



  God morgon! 

 
Här sitter jag framför min kära broders dator. Varför? Jo, börjar inte förrän halv ett idag. Dock ska jag inte till skolan idag. Har två danslektioner och har så svinigt ont i armen att jag knappt kan röra den. Räcker att man nuddar den eller lyfter lite så smärtar det till.. Inte roligt. Inte roligt alls. Nu är jag ju iallafall vaccinerad! & än går jag inte baklänges eller måste springa för att kunna prata normalt.. Hahaha, bra va?

  Min älskade baby sov hos mig inatt vilket var underbart. Älskar att somna & vakna bredvid honom. Finns verkligen inget underbarare!!! Love you baby! <3

  Vad står på mitt schema idag så sjukanmäld då? Jo, jag håller på att installera The Sims 3 på min broders dator (fungerar absolut INTE på min, så därför har han varit snäll och lånat ut sin dator !! ) . Så där ska jag sitta och nörda mig idag. Töntigt underbart! Ge sina simmar ett lyxliv man själv knappt vågar drömma om.. Jénny gilar 8) . Så ja, jag är tönten själv idag ! :D

  Ikväll så bär det nog av till Center Syd/Nova Lund med mamma & Jessica, ska inhandla presenter till Anton som fyller 15 på fredag!! Ska nog shoppa lite kläder till mig själv också. Jag känner att jag behöver det ;) . Dessutom är mamma "skyldig" mig en tröja. Jag är fortfarande sugen på leggings i läderimitation och en pälsväst. Är man bortskämd och lite fjäskig kanske tröjan kan bytas ut mot ett par leggins (A) . Heheh :D

  Aja, nu är nog Sims installerat. Ha en bra dag allihopa!! Puss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0