Sånt här är alltid roligt...


..... att leta gamla bilder på sig själv och se hur man utvecklats, antingen det positivare eller negativare. Jag tycker då allt att jag var sötare när jag var mindre :D


Jénny liten, typ 5 år                          & Jénny i förskolan, 6-7 år



Jénny i ettan och tvåan
( ni som inte vet hur mina tänder såg ut utan tandställning, spana in högra bilden)

Nu blire biig hopp i tiden, har inte bilder på datorn från de andra åren. De sitter i fotoalbum.
Men de finns här hemma, och är någon nyfiken på att se hur liten och söt jag var får ni väl
komma hit och kika :D



Jag / min kompis Linda på båda bilderna.
Kom ihåg hur snygg jag tyckte högra bilden var... HAHHA..
Bilderna är från 2006! Alltså var jag 15 bast :P



Under julen 2006 hann jag också byta hårfärg och byta stil. Min bror bredvid mig!
(kolla tänderna)
Åh, vet att jag hade sjukt mycket bilder från 2006-2007 på min gamla dator
men jag mitt klantarsel tog bort alla bilder när jag bytade för "de var inte lönt att spara".
Det hade varit sjukt kul att ha nu.
Min syster hade bilder från typ 2004 innan på sin dator. Tyvärr så försvann alla bilder när hårddisken paja.
Undra om bilderna ligger på min gamla Lunarstorm? (nej, min lunar fanns visst inte kvar)



Runt maj 2007. Sista året i nian och jag var 16 år !
Allmänt störd , det satt i redan då ;)



I typ april 2007.
Spexfotot i nian. Jepp, jag måste nog vara liite smalare nu? :P



I Juni 2007 övertog "emostilen" ..
Svart klänning på skolavslutniningen i nian. Bra Jénny. Smart drag där. Inte..



hårfärgen blev lite ljusare sen när jag började gymnasiet! Hösten 2007



men jag återgick till svart,röda skiftningar igen i början av 2008.
Söt denna bilden var då, men hey. Jag är bleek 8)



Bytte hårfärg som andra byter underkläder. Nu slängde jag nu blonda slingor i feb-mars 2008



sommaren 08!



hösten 08. Nu höll jag iaf samma hårfärg ;)



Vintern/julen 08!





vinter & våren 09!



Sommras!


<-- Augusti, September -->


<-- Oktober, November -->

December: (eller ja, 27 november, nästan december)







Kul? Blondin eller brunett? :D

& visst var jag snyggast som mini? :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0