Resumé av det gångna året!


2009 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av mitt 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
-  Blivit kär & haft (har) ett seriöst förhållande, fyllt 18 & köpt sprit lagligt, sovit i en bajamaja, haft mitt sista sommarlov, höstlov & jullov..
Haft ett jobb.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Tror inte jag hade några!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Inte riktigt, men ja.. Det är privat!

4. Dog någon som stod dig nära?
- Nej, inte vad jag kan komma på!

5.Vilka länder besökte du?
- Sverige & Danmark ;)

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
- Ja..

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
- Det första datumet som poppar upp är 090619 <3

8. Vad var din största framgång 2009?
- Vet inte! Jag är inte speciellt känd ;)

9. Största misstaget?
- Valborg..  Att hösten blivit ganska dålig..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Har varit småsjuk mest hela hösten..


11. Bästa köpet?
- jadu, mina skor? :D Nej men seriöst, ingen aning!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
-Vet inte, har varit ganska duktig på att spara iår! Antingen alla resor i våras och i somras, på kläder och skor eller på all sprit och utgångar! HAHA!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Japp, överlycklig!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
- I don't wanna miss a thing, Sexy Bitch. Haha, ganska många faktiskt.

.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Gladare skulle jag tro!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
- En massa..

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Suttit vid datorn 8) haha.

18. Hur tillbringar du julen?
- Hos min mormor & morfar med familjen

19. Blev du kär i år?
- Om jag blev!!!! <3


20. Favoritprogram på TV?
- Vänner och 2½ men!


21. Bästa boken du läste i år?

de två första twilightböckerna!


22. Största musikaliska upptäckten?
ingen tror jag..

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
- Ja!

25. Något du önskade dig men inte fick?
- Mer pengar? haha nej jag vet inte :P

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
- Var med Emma och firade min 18-årsdag på Crom!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Finns alltid grejer man vil ha eller kunde gjort annorlunda!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
- Mjukisbyxor och hoodtröja 8) haha

29. Vad fick dig att må bra?
- Den som verkligen fått mig att må mest bra är Kenny.. <3

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
- Edward Cullen ;)

31. Vem saknade du?
- Många, speciellt en på slutet vilket jag mådde sjukt dåligt över!


32. De bästa nya människorna du träffade?
- Kenny!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0