Nyduschad



Wohow, nu har jag äntligen duschat bort sprit- & röklukten från igår och gårdagens smink. Nu känner jag mig aningens fräschare! Dock se luggen ut som fan, eftersom Kenny har min plattång 8) . Då äre ju tur att jag ska hem till honom nu så jag kan fixa den!

Som sagt spenderas kvällen hos min älskling, och morgondagen blir först skola med två danslektioner - en med dans och en med film och omdöme. Efter det ska jag, Madde & Elin jobba lite med vårt projektarbete. Vi har gått från att ligga en vecka före till typ två veckor efter... Så vi ska jobba ikapp lite!

Efteråt så åker jag ner till Malmö för ett tandläkarbesök. Nu ska jag sätta lite press på dom! Hehehhe (A) . I'm a bitch... -.-  Heheh..


Nej, nu ska jag dra. Hoppas ni får en bra söndagskväll & en bra start på sista veckan i skolan. Hörs imorgonkväll! Pussen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0