Nyårslöften?



Har ni skrivit ihop några nyårslöften? Jag har börjat nu så smått. Har just nu sex stycken som jag hoppas jag kan hålla. Det är nog ganska enkla löften i sig och jag hoppas jag kan komma på fler. Tycker det är ganska roligt om man klarar det för då vet man att man nått upp till sina egan förväntningar till sig själv !

Nyårslöften:

1. Ta Studenten. Ja, lätt att fixa men jag vill ju gå ut med minst Godkänt i alla ämnena! Jag ska inte låta
mitt humör styra på lektionerna och jag ska ha MVG i Dans och Scenisk A & B!

2. Ta mig igenom Costa Brava helskinad. Alltså studentresan. Jag ska komma hem utan att
ha blivit halvt ihjälslagen, nerdrogad eller som alkoholist. Jag ska heller inte ha gått upp i vikt
då jag kanske får problem med balklänningen eftersom balen är fyra dagar efter
det att vi kommit hem!

3. Skaffa ett jobb. Lämna CV i alla klädes- & skobutiker i Malmö, Lund & Helsingborg
inklusive alla köpcenter i närheten. Hellre pendla än bit än arbetslös!

4. Behålla kärlekslivet och sprida mer kärlek. Jag ska vara lycklig med min Älskling och skänka honom en
massa kärlek. Även ge en massa kärlek till mina vänner, som behöver det!
Jag ska bli en kärleksfull människa ;)

5. Börja gymma efter studenten. Efter 11 danslektioner i veckan måste jag antagligen fortsätta hålla igång
för att behålla kroppen fit for fight! Alltså ska gymkort inhandlas och jag ska gå på en massa
roliga grejer som spinning, aerobics och sånt skoj!

6. Spara pengar till en framtida flytt. Denna punkten kan dock bara göras om jag lyckas med punkt nummer
tre. Jag ska leva snålt, spara som fan och hoppas på en flytt till våren 2011!




Så ser det ut just nu. Ganska vettiga punkter enligt mig. Får se om jag kommer på fler innan nyårsafton och isåfall lägger jag upp listan ännu en gång och denna gång med nya punkter om jag kommer på något. Tur man varken rökar eller snusar så man slipper de där löftena om att sluta. Har sett hur svårt det är för jag har vänner som försökt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0