Nu...



... ska jag hem till min älski! Mysa järnet är de som gäller! Och självklart Paradise Hotel klockan 22. Det får man ju inte missa!


Förmiddagen tillbringades i skolan. Åkte til Lund sen för att möta mammi och sen åkte vi hem . Sen har jag degat framför datorn hela dagen.

Och jag mår bra, för er som undrar :D .



Kom också på att det var synd att jag raderade bilderna från den förra datorn, för jag minndes nyss min fjortistid. Oranget hår (höll på att färga håret blont, HEMMA) , slips till en hoodtröja och typ baggyjeans. Och så femtio ton orange rouge i fejset, och silikoninlägg i bh:n. Jepp, jag har också varit fjortis. En töntig sådan!
Fan vad mycket man gått igenom egentligen? :O


Nej, nu ska jag skynda till bussen! Kenny, nu kommer jag snart baby! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0