Lucia


Idag är det söndag, och jag har missat att uppdatera på hela helgen. Varit upptagen? Ja, ganska så!

I fredagskväll så var jag hemma hos Kajsa på myskväll/chillkrök. Jag var taxi till Älski och Peder så jag drack inte. Mådde sådär lite halvdålig eftersom jag varit sjuk men ja. Vi kollade på Idol och sjöng Sing Star i pausen. OCH ERIK VAAANN! Jaaa :D . Hehe, det var han sjukt värd. Efter det åkte vi hem, körde hem P & Kenny följde med mig hem. Myyys <3 .

I lördags så ringde klockan kvart över 8... Nej jag är inte sjuk i huvudet, men Kenny är ;) . Haha nej det är han inte men han skulle upp då ;) . Så lite mys på morgonen innan han skulle iväg var inte fel! Sen var jag sjukt trött hela dagen och däckade mellan ett och tre ! Skönt vare!
Efter det blev det dusch och fix för att ta tåget klockan sex till Helsingborg och därifrån hem till Emma för att fixa oss lite till innan vi begav oss till Lussevaka nummer ett! Madde var ju också självklart med! Lussevaka nummer ett  var på Dalhem hemma oss Simon ! Där blev det lite ölspel & drickande. Jag drack inte så mycket så jag var knappt påverkad faktiskt. Hade till och med med mig en cider hem. Mamma blev chockad 8) HAHAH.

Jag och Madde fick också för oss att sno en julgran från Maxi.. HAHAH! Sjukt kul vare!


Haha, okej. Lite dragen var jag kanske men inte mycket! HAHA!


HAHA..



Jag och julgranen..
Dagens ungdomar alltså, vart är världen påväg.. HAHA
Lägg märke till skorna jag har på mig. Typ Storlek 43 eller 44 8) HAHAH.

Vid halv två drog jag och Madde vidare på Lussevaka nummer 2. Emma stannade dock kvar :( . Menmen, hem till Vevve kom vi vid typ kvart i två! Typ inga folk så vi satt mest första timmen och glodde och sen dansade vi lite! Sängen intog vi vid fyra, snackade ett tag och somnade kanske vid halv fem. Vaknade vid åtta av en liten incident i det rummet vi sov i... HOST.. Inte roligt iaf :O . Märkt för livet 8) HAHAH.
Vid halv elva gick vi upp och en timme senare så satt jag på tåget hem!


Väl hemma har det inte hänt så mycket. Har mått lite illa för jag äter så dåligt nu för tiden... Menmen.. Jag överlever iaf och det är väl huvudsaken! Kom iallafall hem till ett fint julpyntat hus med lite tomtar överallt! Mysigt! Jag älskar denna högtiden, liksom, det är så mysigt på något sätt :) . Julen sprider kärlek & värme!

Ikväll så ska jag hem till min Älskiiis och gosa! Mysa järnet ska vi göra och jag ska pussa sönder honom! OM han vill då förstås men det hoppas jag att han inte har något emot!

Haft en bra helg? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0