Julaftonskväll

och här sitter jag några rikare, med lite nya kläder, volymtång och lite smått och gott att ha när man flyttar hemifrån. Även en plånbok och några smycken rikare. Så kan det gå. Lite bortskämd är man allt ;)
Kvällen avslutas hemma hos min älskade pojkvän, sitter i hans soffa nu och väntar på att han ska duscha klart och komma tillbaka och mysa med mig! Så, min julafton kan inte bli bättre! Hela morgondagen spenderas här, och på eftermiddagen åker vi hem till Kennys farmor så ska vi äta där och jag ska få träffa hans pappa och släkt för första gången. Lite nervös är man allt!
Imorgon kväll följer nog också Kenny med mig hem och myser och på lördag blire storshopping på Väla för vår del! Ha de bra alla , och hoppas att ni haft en bra dag och fått många juleklappar! Puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0