Hemma & sjuk



 Så jag roar mig med ett test!

om dig:

Namn - Jénny
Bor - Teckomatorp
Syskon -  2, Jessica & Anton
Ålder - 18, snart 19 ;)
Född - 7 Mars
Ögonfärg - Brun, grön spräckligt. Hahaha, vet inte riktigt!
Längd - 1,68 typ
Skostorlek - 35-36
Höger eller vänsterhänt - vänster
Stjärntecken - Fiskarna
Hårfärg - Brunt

dagens:

Låt - Ingen ;)
Saknar - Min Älski!! <3
Kläder - rosa mjukisar, t-shirt och hoodie.
Mat - gurkan & banan. Enda jag lyckats få ner idag 8)
Göra sen - Sova, plugga om jag orkar.
Godis - Blä, skulle nog spytt om någon gett mig godis nu :S

svara ärligt:


Tycker du om att plocka svamp - vet inte, aldrig gjort det..
tycker du om godis? - JA!
Hur många gånger i veckan äter du godis - ofta, 4-6 ggr i veckan kasnke :P
Äter du oftast nyttig mat -  Både ja och nej.
Tycker du att du själv är söt/snygg- Inte just nu. Men ibland när jag är sminkad och fixad kan jag tycka att jag är lite söt..
tycker du att du ger mycket komplimanger till andra: Vet inte, Kenny brukar få en del? :D
Är du nöjd med ditt förnamn - Japp, hade ju varit värre om jag hetat typ Inga eller något 8)

Vad är det sämsta hos dig - jag har dåligt morgonhumör 8)
Vad är det bästa hos dig -  vet inte :P
hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - 2-3 timmar kanske.

Du tycker om att vara med det andra könet? - Love it!
Känner du dina grannar -  Nope.
Gillar du skolan - Ibland!
Har du någon gång skolkat - Hahaha, ja!
Spelar du något instrument - Nej ;(
Sporter/aktiviteter har du gått i -  fotboll, dans & ridning :P
Har du några tatueringar - nej, men vill haa!
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - ofta, har två stora speglar på mitt rum så jag brukar fastna där ganska ofta 8) .
Tycker du om djur - ja :D. Lite hundrädd bara :/

brukar du?


Sova - nej, aldrig ;)
Ta mediciner du inte borde ta - Nej.

Snusa - Aldrig i livet, det är så jävla äckligt!
Klä dig i svart - ja, svarta kläder är snyggt :)
Lita på folk ? - Tar nog ett tag.. Är jag full litar jag på folk direkt 8)
Drömma mardrömmar - Händer, var någon månad sen sist .
Gå i skolan -  Varje dag
Gå i kyrkan - HAHA, varje söndag ;)
Ljuga -  Sällan.
Vilja dö - Verkligen inte..

har du..

För många vänner? - Nope.
Någon psykisk sjukdom?  Schizofreni? ;)
Skadat någon? - Nej, bara slagits lite :P
Färgat håret - Japp..
Några piercnings - 2 i varje öra och en i navlen.
Några tatueringar - Nej, men vill ha
en dator - Ja, annars kunde jag inte svarat här? 8)
Gjort bort dig rejält? - S'kerligen, men jag skrattar och bjuder på mig. Palla skämmas? :P

är du:

Snäll - ibland :D
Snygg - njaa..
Söt - Ibland
Kort - Lite. hade velat vara liiite längre :)
Klantig - JA afan 8)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad är det sämsta hos dig - jag har dåligt morgonhumör 8)



Det är inte att leka med detdär! ;)

2009-12-10 @ 19:12:03
URL: http://soofajj.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vad är det sämsta hos dig - jag har dåligt morgonhumör 8)



Det är inte att leka med detdär! ;)

2009-12-10 @ 19:12:10
URL: http://soofajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0