Godkväll



En liten uppdatering om dagen kanske?

Vaknade sjukt tidigt idag med tanke på när jag gick och la mig som jag nämnde i mitt inlägg från imorse. Vid halv tolv dök Emma och Madde upp i torp efter en felkörning och skrattandes om att de bara såg åkrar. Storstadsbarn 8) haha.. Till Center Syd kom vi iallafall och jag fick äntligen tag i lackleggings! Även en röd tröja som ni ser i inlägget nedan införskaffades! Nu är jag i stort sett pank och inväntar nu studiebidraget så ett par nu skor att festa i kan inhandlas. Och skorna är sjukt snygga - I promise!

Var hemma igen vid tjugo i fyra och då fick jag agera kock och bakade och gjorde pizza till familjen! Mycket god blev den! Efter det så har jag bara latat mig och suttit vid datorn. MIna situps går åt helvete och just nu tackar jag min underbara ämnesomsättning för att jag fortfarande är smal och inte rullar fram!

Imorgon blir det fika med Christina , Sara och resten av flickorna nere i Lund! Ska bli mysigt.

Nu ikväll kommer jag väl fortsätta att sitta ner och inte göra ett skit. (Tack kära amnesomsättning) . Lite After Eight också kasnke? Mumma. Nu blire mys med mig själv!;). hahah. Puss & Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0