Första december


Hej på er!

Allt bra med er idag? Själv är det brao! Har haft en bra dag, kort skoldag och så ja!


Åkte ju hem till min pojke och lekte med honom igår vilken var sjukt mysigt, som alltid! Vi såg Paranormal Activity vilken var sjukt äcklig. Låg typ och skakade och halvt grät 8) . Haha. Stackars Kenny .. Men ja, alltså det är äckligt med allt det övernaturliga. Jag som tror på spöken och andar tyckte det var läskigt. För jag är rädd för det övernaturliga också.. Blää, och så ska jag sova själv inatt ... Igårkväll hade jag i alla fall en söt, varm pojkvän som höll om mig! <3

Skolan idag då, började nio och slutade elva. Sjukt skönt måste jag erkänna! Dock så är lektionerna på eftermiddagen dans så det var synd att vi var lediga från dom. Hade hellre haft sovmorgon! Men ja, slutade tidigt gjorde jag i alla fall och var hemma vid tolv! Underbart! Eftermiddagen spenderades ganska stilla framför datorn och tv:n.. As usual. Tur man inte slutar tidigt varje dag. Hade ju latat sönder mig då, haha!

Efter maten så stack jag , mamma och Jessica till Nova Lund för att påbörja lite av julklappshandeln. Dock var det bara jag som handlade... Haha! Menmen, pappas halsduk är inhandlad och älsklingens julklapp är beställd. Kommer dock inte bli lika bra som jag ville först.. Men det blir nog ganska bra endå :) . Mamma tvingade också mig (och dels Jessica med) att köpa en ny jacka eftersom jag fryser i den jag har nu och för att Jessica ville ha min gamla 8) . Dock så var mamma så gullig och pröjsade!
Några storlekar för stor dock, men varm och go!




lite stor som sagt, men jag lär inte frysa! ;)
Från Stadium!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0