Årsresumé, och vi börjar såklart i Januari 2009!


Januari månad började med ett väldigt tråkigt jullov (har läst igenom min gamla blogg om vad jag gjort) med en del festande. Vårterminen av tvåan började igen och dansen drog igång igen. Mycket klagande från denna månaden var det. Bland annat på att jag var tjock, hade tråkigt och ja. Jag krävde väl en massa uppmärksamhet.. Haha! Såg även Danny i Malmö med mina kära vänner och så blev det bio efter det med disneyfilmen Discodaggarna. Kommer ihåg hur mycket vi satt och skrattade åt den, då det var EMD som gjorde rösterna till maskarna ;) .
En massa bilkörande med pappa var det också, hade skrivit in mig på körskolan men inte bokat in några körlektioner än så nu var det en massa övande för att jag skulle klara mig så bra som möjligt! I skolan började jag nu också bli väldigt bra vän med de som jag numera umgås med alltid och flummar. Då var jag lite tillbakadragen, flummande med dom men höll mig i bakgrunden. Vågade inte ta lika mycket plats som alla andra.

Shoppade gjorde jag också, en jäkla massa. La ut grejer på bloggen som jag ville ha och typ en vecka senare hade jag allt det där. Sjukt! Undra vart fan jag fick pengarna ifrån?





Februari inleddes med att jag tappade min oskuld i skidåkning! Mina ytterst snälla kompisar glömde dock att lära mig ploga till en början vilket gjorde att jag flög fram! Efter ett tag gick det ganska fint tils jag av misstag kom in på en svart backe och ajajaj sa min fot! En rejäl stuckning där vilket gjorde att jag missade drygt två veckors dans i skolan. Inte okej!
Under februari var det också Melodifestivalen som jag hissade och dissade varje vecka! När mello var i malmö så åkte jag och Sofie ner där och jag träffade på Yazmina som var med Idol förra året vilket var ett mycket kärt återseende! I Februari hade jag också min första körlektion på körskola vilket var nervöst men det gick helt okej! Under sportlovet var jag på bio med min syster och såg Bolt och jag var också uppe i Kristianstad - där jag badade och krängde kinamat med Emma!
Utöver detta så var det en ganska händelselös månad!




Mars inleddes med ett chillkrök hos Peder dagen innan min födelsedag! Gissa vem jag tvingades pussa där som det senare blev något väldigt bra av? ;) . Jag fyllde 18, vilket jag firade med utgång på Crom med Emma! Fick även min rosa Samsung touch som jag då var jätterädd om (som nu ser rent förjävlig ut... ) , och samma dag så var det final i Mello som jag såg på hemma hos Sofie där Skånetöserna hade myskväll!
I slutet av mars hade jag ett chillkrök med mina kompisar från högstadiet och vi hade mycket skoj. Myste med en speciell person där med som jag senare hade myskväll med tillsammans med Peder. Det var ganska roligt för Peder visste att jag tyckte om Kenny , men inte Kenny. Hahah, så Peder satte sig emellan oss för att vi inte skulle göra något och jag var skitblyg och vågade inte säga något. Hahah, som det kan gå!




April då? Jo då var jag och såg Måns på Centersyd och efter det så flummade jag runt med Sofie i Torp. Så sjukt roligt hade vi och jag tänker bjuda på videon som en favorit i repris!
Månaden bestod mest av mysiga hemmadejter , panik på körkortstester och körkortsplugg som jag aldrig klarade.  Träffade EMD i malmö där vi mobbade äcklena, pluggade körkort och flummade. Danny som tyckte att jag var snygg och jag som dampade på matte för att han segade , "kan du skriva nu så jag kan gå vidare"?
Klarade både riskettan och halkan & min uppskrivning!
Hade dansuppvisning på Dunkers Kulturhus med klassen där vi visade upp vår avslutningsdans. Och April avslutades med valborg som blev hemskaste tänkbaraste...


Original Video - More videos at TinyPic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0