Årsresumé del två!


Maj började med en skitdålig första dag då jag mådde uselt . Men det löste sig senare som ni alla vet, och månaden fortsatte liksom April med mysga hemmakvällar <3.  Jag kuggade min uppkörning också, jag var alldeles för nervös vilket inte var speciellt roligt.. Men i slutet av Maj, den 27e för att vara exakt!
I mitten av maj åkte jag och Emma upp till Stockholm där vi var på ett galet Rixfm som var sjukt kul!! Månaden avslutades  med en rolig grillfest hemma hos mig!




Den 1 juni träffade jag och mina Skånetöser Ola för första gången på 7½ månad! Under den dagen blev vi också intervjuade av Diggiloo som hamnade ute på deras hemsida. Lite pinsamt, haha! Baloo tog studenten och några dagar efter det var jag på Retro med mina brudar från klassen! Mycket skoj! Jag gjorde min första vuxengrej också - jag röstade i euvalet! Tvåan tog äntligen slut och det firades först i Danmark och sen med lite fest hemma hos Elin! Dagen efter dansade vi för studenterna vilket var en helt underbar känsla! Samma dag tog Emma studenten och då var vi där för att fira!
I juni började också mitt sommarjobb vilket var ganska tråkigt i början men blev roligt sen när man lärde känna alla! I mitten av juni var det midsommar , då det var fest hos mig och den kvällen blev jag & Kenny tillsammans vilket var helt underbart!
Första sommarmånaden fortsatte med utgång i Halmstad med Emma & Sara, med fest hos Sabina, mys med pojkvännen och en massa jobb!




Juli inleddes med EMD i Trelleborg som var mycket roligt med sjukt mycket flumm och en Danny som stirrade på mina bröst 8) haha. "Spruta på mig".... Tre dagar senare var det dags för Rixfm i Kristianstad med de alla bästa , där både Ola och EMD var med : ) . Jobbade en massa till, och i mitten av juli avslutades jobbet efter en månad och jag blev 17000 kronor rikare vilket var helt underbart! Det blev Landskronakarneval med Sofie, Ven med familjen, och samma kväll där var det också KuliJuli med Madde och Emma och ett avslut med gratis drink på Hampan!
Var på mitt livs första fotbollsmatch med Peder och såg Mff. Paddlade kanot och var på Helsingborgsfestivalen med en massa folk! Skoj!
I slutet på Juli åkter jag på semester med min familj, till Nättraby i Blekinge. Jag stannade i fem dagar innan jag åkte tillbaks till skåne för att leva samboliv med min Älskling vilket var sjukt mysigt! Efter cirka en och en halv dag med honom drog jag till Båstad, mötte upp Emma och Baloo på tåget och tillbringade sen kvällen med Digiloo och en sjukt flummig signering för att sedan tälta mitt emot stationen... Haha!



Augusti började med att vi direkt efter vår tältning i Båstad åkte till Halmstad där vi mötte Sofie och kollade på EMD. Samma dag åkte vi också upp till Göteborg för att träffa Frida!! Bodde hos henne över natten och dagen efter köade vi inne på Liseberg för att se Ola och vara med i tv med snyggaste paraplyhattarna!
Bara fyra dagar (eller tre?) dagar senare åkte jag och Emma upp till Kalmar för att gå på rix där med EMD! Sjukt skoj var det och den natten övernattade vi hos Tessan på Öland. Dagen efter åkte vi vidare till Växjö där rix var den dagen och också EMD. Här körde vi också utgång på Grace Nightclub med Rix efterfesten! Sjukt trötta var vi, ingenstans att ta vägen så natten spenderades i drygt tre timmar på en bajamaja. Så äckligt fräscht! ;) . Både jag och Emma vann varsin mobil på rix'en också bör tilläggas!
Tre dagar efter Rix i Växjö åker jag upp till Göteborg ännu en gång, denna gången med familjen för att åka karuseller på Liseberg. Här tappar jag också bort min nyvunna telefon. Jag var inte menad en ny? Haha!
Lite senare drog också Malmöfestivalen igång, gick i stora badbollar på vattnet med Baloo & var på NRJ för att kolla på Ola med älsklingen. Skolan började , och nu var jag inne på min sista hösttermin! Hade insparksdans för ettorna, allt drog igång med 11 danslektioner i veckan.
Sista helgen i Augusti var det RixFm i Lund  med Ola!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0