Årsresumé del 3, sista delen!

September började med mycket i skolan! Hade ett flummigt spexfoto med klassen som blev sjukt snyggt ;) . Var på bio med Älsklingen och såg L.A Gigolo.
Åkte upp till Kristianstad till Emma och vi körde en liten utgång där! I September färgade jag också håret brunt , vilket jag ångrar ibland men just nu är jag sjukt nöjd med det!
För första gången så tränade jag också på gym frivilligt med Kajsa, Kenny och Peder vilket var sjukt skoj! Haha, lite pinsamt dock eftersom jag är liten och klen . Men endå :P haha.




Oktober inleddes med studentmössprovning vilket gjorde att man verkligen kände att det här är slutet på alla år i skolan. Äntligen! Blev även en utgång på Le Cardinal där jag var så dragen att jag trillade i trappan och slog mig. Haha, dock gjorde det inte ont då .... Dagen efter var det 18-års fest för Samra!
I skolan fick vi också vår första svåra uppgift i dansen, och det var att göra ett danssolo på en minut. Då hade man panik, nu känns det inte så stort/svårt.. Haha!
Oktober var jag också lyckligt lottad och fick åka upp till Stockholm med mamma och anton! Där blev det shopping, Körslaget med Ola & Green Day!!
Mycket festande denna månaden, blev även chillkrök hos Peder och Halloweenfest hos Vevve!
I skolan fick vi nästa utmaning, denna gången var det att göra ett danssolo på 3 minuter! I början hade man panik, nu känns det inte heller så farligt. Bara man tar sig tid ju!
Oktober avslutade med höstlov, då det blev bad & musikal!


I november tog jag vaccinet mot Svininfluensan vilket gick ganska bra men jag blev lite sjuk och var ganska sjuk under denna månaden tyvärr.
Utgång även denna månaden, på Cantina denna gång och dagen efter hade vi öppet hus på skolan vilket gick åt helvete! haha!
I slutet på månaden hade vi tre dansföreställningar , en för nära och kära och två för skolan. Det var så sinnesjukt jäkla roligt och adrenalinet pumpades runt i hela kroppen. Bara längtar till de vi ska ha nu till våren. Helt underbart!! <3<3 . En utgång till hanns med, denna gång på Tempel och dagen efter blev det fika med Christina , Sara, Emma & Sofie. Vi gick också på bio och såg New Moon!



Årets sista månad nu då! December! Denna månaden var varit sjukt  bra, och jag har varit sjukt trött och på ett mycket flummigt humör! Mycket sjuk denna månaden har jag också varit..
Hela månaden har jag haft lite julklappsshopping Skåne runt , lite jumys på väla med mina Babes hade jag iaf! Det har varit myskväll/chillkrök hos Kajsa , lussevaka där vi snodde en julgran ..
I skolan fick jag sjukt bra betyg på dansen och skolan slutade och gav mig ett skönt jullov framför mig! Firade ett halvår med min Älskling vilket var underbart. Aldrig varit såhär lycklig!!
Även denna månaden bjöd på utgång då Maddisen fyllde år och vi begav oss till Crom!
Snön föll också vilket gav oss en vit jul och jag hann åka pulka innan den smälte! Julen firades först hos Farmor på lillejul, hos mormor på julafton och sen kvällen & natten hos Baby! Dagen efter var det släktmiddag med Babys släkt . En massa mellandagsrea har det också blivit . Senast fika med Christina , Sara & Skånetöserna och näst på tur? NYÅRSAFTON!!!!!!!!





GOTT NYTT ÅR ALLA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0