9/12-09



Wohow, jag har lyckats bli sjuk på typ tre timmar. Typ poff sa de. Har varit i skolan hela dagen utan att känna ett skit mer än lite ömmande muskler. Tåget hem vid halv fyra och då var jag pigg och glad! Middagen en timme senare och jag fick knappt ner någon mat, blev spyfärdig och fick helt plötsligt sjukt ont i axlar,  nacke och huvud... Drog på mig en halsduk för att lindra smärtan, upp och lägger mig i sängen vid datorn,

jo. Då gör helt plöstligt hela kroppen sjukt ont, jag börjar frysa som fan och nerbäddad med två tjocktröjor, mjukisbyxor och halsduk och frös fortfarande. Somnade till typ en halvtimme och när mamma kom upp mådde jag om möjligt ännu sämre. Svårt att andas och kan inte äta utan att bli spyfärdig. Dricka vatten går dock bra! Feber har jag också dragit på mig. Jippie. Love it. Inte..

Jag som behöver åka till skolan imorgon för att fråga hur man gör en läsreflektion i svenskan, vara med på första balettlektion med ny lärare ( =en massa att ta igen) och sen komposition där jag behövt jobba sjukt mycket på Samra som inte kan dansen jag gett henne och lära ut det sista.. Blää.


Blir nog till att ligga och kolla igenom alla Paradise Hotel avsnitt imorgon igen. Eller möjligtvis PH XL. Tål att tänkas på. Eller försöka göra mina läsreflektioner, eller påbörja min uppsats. Hm, det återstår att se hur jag prioriterar !

Nu orkar jag inte skriva mer. Önska mig krya! Hoppas ni är friska ute i vintermörkret. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0