8/12-09


Liten snabb update bara medan Älski väljer film och poppar popcorn till oss :) . Som ni kanske förstår är jag hemma hos min Kenny! Ska va här någon timme och mysa och så! <3
Dagen har varit ganska bra, har varit trött som fan bara för jag och Kenny råkade försova oss imorse och vaknade en kvart innan bussen gick. Aningens stressigt blev det men vi hann även om jag var som ett vandrande lik. Haha, kan inte ha sett pigg och vaken ut . Mer som en halvsovande zoombie eller något.
Skolan började iaf vid nio, med två lektioner Nutida Konst. Eftermiddagen med två danslektioner där vi på den ena jobbade med vår egna dans och på den andra bestämde vi låtar till en egen dans och tema. Lär bli ascoolt! Haha! Sluta tidigare fick jag också göra så istället för att ta fem-tåget hem hann jag med det en timme tidigare. Gillas!
Skulle egentligen pluggat lite idag för jag är en vecka efter i Nutida Konst men jag tyckte det var mycket bättre att åka hem till Älsklingen och mysa för att vi hinner inte ses imorgon :( <3 . Så ja, jag pluggar väl imorgon istället. Är jag redan en vecka efter kan jag lika gärna sega lite till ;) .
Nu ska jag joina Kenny i sängen innan han börjar se film själv eller äter upp alla popcornen ;) . Ska ge honom en fet puss också när jag kommer upp. Hoppas han blir glad då!Så nu ska jag avsluta här. Ha en bra tisdagskväll alla!
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0