6/12-09



Hej på er!

Nu är jag hemma efter en mysig helg med Madde & Emma! Igår var vi en runda på Väla där jag fixade klart mina julklappar och tittade runt på kläder att önska mig i julklapp. Hittade lite smått och gott faktiskt! :) . Vet ni att 18 dagar innan julafton och jag har alla mina julklappar klara. Måste vara rekord!

Innan vi åkte ifrån Väla åkte vi till Max för att äta. Där skämde vi nog ut oss totalt genom att sitta och skratta så vi nästan kissade på oss åt typ allt och inget. Alltid skoj med mina babes! Efter det tog vi bilen hem till Emma där vi hämtade upp lite filmer, stoppet efter blev Maxi där vi handlade dippa till chipsen, godis och läsk. Myskväll på hög nivå var på g!

Myskvällen ägde rum hemma hos Madde som hade en sjuuukt mysig lägenhet! Filmerna vi hann se var Linas kvällsbok, Raise your voice & American Pie : "The book of love". Asbra! Dock så satt vi nästan och sov under den sista halvtimmen av sista filmen. Gock och la oss vid halv två och somnade typ en och en halv timme senare, efter att ha skrattat, pratat och sjungit lucia-sånger! HAHAH!

Idag så vaknade vi inte förrän halv ett, slitna som om vi varit och festat hela natten.. HAHA. Frukost & sen roade vi oss med att se American Pie :"Betahouse" . Dom filmer är så jäkla roliga. Nu har jag sett tre och vill se resten. Love them! :D

Just nu sitter jag bara hemma och gör inte ett skit. Är för trött för att hitta på något. Om en halvtimme börjar en ny säsong av Project Runway som jag ska se, och klockan 22 ikväll är det Paradise Hotel! Så ikväll blir det tv:n för hela slanten! Skönt :)

Hoppas att ni alla haft en bra helg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0