3/12-09



Hej på er!

Allt bra med er? Med mig är det sådär. Jag är så sjukt trött.. Kan antagligen bero på att jag sovit dåligt inatt och för att jag typ inte ätit något idag.. Klantigt att glömma matbrickan hemma, men ja. En clementin och lite snodda chokladbitar av Samra. Ganska gott, men inte direkt mättande.. Hahah..

Jag glömde blogga igår, eller glömde och gkömde. Men jag hann inte riktigt! Först var det skolan och sen åkte jag hem till min älskade Kenny och gosade, tittade på Paradise Hotel och hade det riktigt mysigt! Sov hos honom också och det är alltid så mysigt! Blev lite stressigt på morgonen.. Haha.. Men jag hann iaf till bussen och tog mig till skolan!

Så hela dagen idag har jag varit i skolan och kom hem vid fem. Dans som gick åt helvete... Allt går så jävla fel på dansen nu för tiden.. Det är inte roligt .. Dock  rolig runda på stan sen. Flumm med Emma på MQ och Madde skämdes visst över oss.. HAHAH!

Nu sitter jag iaf och tröstäter godis! Ikväll blir det Paradise Hotel.. Och nej, jag har inget vettigt att skriva idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0