27/12-09



God morgon! Sovit gott? Själv är jag sjukt trött. Gick och la mig typ tjugo i två och vaknade klockan nio.. Inte bra, inte bra. Fattar inte hur jag kan vakna av mig själv sådär jävla tidigt. Fett störigt är det iaf! Menmen, nu har jag sluppit stressa på morgonen vilket varit skönt. Just nu renbäddar jag sängen (eller ja, jag sitter ju här , men EGENTLIGEN renbäddar jag ) och fixar mig det sista innan jag ska möta upp Emmsi & Maddisen för en dag på Center Syd! Har lite pengar kvar. Har nog lite på kortet också så jag kan fylla på min telefon vilket kan behövas då mitt "Kompis" gått ut och jag har 13 öre kvar. Bra Jénny, bra!

Idag testade jag min volymtång som jag fick i julklapp , med ett mycket bra resultat! Jag fick Björn Axen's Volumemaster och den rekomenderas. Tycker att mitt hår blev mycket fint!

Aja, tänkte mest att ni skulle veta att jag lever och att jag ska iväg idag! Ikväll tänkte jag ta bilder på mina julklappar & nyshopppade kläder så vänta er lite fina bilder ikväll!

Hoppas ni får en bra dag! Puss! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0