26/12-09


Detta inlägg kommer ta lång tid att skriva. Har egentligen ingen lust men vet att min baby vill läsa om hur underbart han och jag haft det de senaste dagarna ;) .

Som sagt, sist jag bloggade var julaftonskvällen då jag satt hemma hos Baby och efter det framtill idag så har jag lekt, myst och bara njutit av kärleken och sällskapet! Igår var jag hemma hos Älski, vi myste mest runt innan vi begav oss hem till Kennys farmor i L-a där jag för första gången träffade hans pappa och släkten på hans sida! Mycket skoj vare ! Lite nervöst i början med det släppte ! 3 rätters middag och en massa mys med baby! Julklappsleken och annat skoj! Hans farbrors fru tyckte att Kenny och jag var ett mycket vackert par. Sånt glädjs man åt att höra. För liksom, vem vill inte höra att man passar bra ihop? Mihi, det gjorde mig jätteglad, lycklig och ja! Överlycklig.

Efter det körde Kennys pappa oss hem till mig, där vi myste en massa och krängde after eight. Hehe. Underbar är min baby iaf! Imorse så la vi typ och dampade , eller Kenny dampade och jag skrattade åt honom och efter ett tag vare jag som dampa genom att hoppa i sängen och Kenny som skrattade. Haha! Vid tolv tog vi bussen till Väla för att kika in mellandagsrean. I början vare så sjukt mycket folk som tryckte sig en massa, tog en massa grejer framför ögonen på en och ja, var allmänt jobbiga! Lite mindre inne på Jack & Jones där vi handlade massa fina kläder till Baby som kommer vara sjukt sexig på nyår. Humöret sjänk efter hand och vi bestämde oss för en matpaus var bra. Och det var det, efter pausen hade vi humöret på topp igen och gick in på Gina Tricot igen där folkmängden minskat drastikst! En tröja fick jag med mig , som Kenny tyckte att jag skulle ha. Jeans på MQ för 200 kronor fick jag också med mig. Fynd, fynd! Nyårsklänningen är också kirrad, så jag och min baby matchar ganska fint faktiskt! Med en tubtopp till klänning fick jag också inhandlat en ny bh med avtagbara band vilket jag inte har men nu fixat! Haha, fråga Kenny om han tyckte det var roligt att prova bh:ar? ;) Haha.

Vid halv sju tog vi bussen hem och vid åtta var jag hemma  - själv. Det är så sjukt tomt när man umgåtts jättelänge.. Kommer vara ensamt i sängen inatt. Ingen som håller om en eller pussar en på halsen eller i pannan. Blääh. Saknar honom redan! Men just nu sitter jag endå här, glad, lycklig och sjukt kär. Aldrig känt såhär och fattar inte hur jag klarat mig innan. Kenny gör mig hel, bevisar för mig hur betydelsefull jag är och ja. Han gör mig lycklig . Kärleken är faktiskt svår att beskriva med ord, men den är underbar! <3

Nu ikväll har jag haft singstar tävling med pappa, mamma, Jessica och även anton var med ett tag. Kul att fjanta runt och hah. Ja det var skoj! Jag vann sista omgång iaf. Duktigt av mig. Nu ska jag nog snart flytta mig från soffan upp till mitt rum. Måsten og göra några situps idag. Efter en dag i provrum med speglar så är jag inte nöjd med vad jag såg. Min mage har blivit lite pluffsig (vilket det dock nästan bara är jag som ser , men endå... ) . Så lite situps för att få den verka finare är nog bra ;) HAHAH. SÅdan intalsförmåga: ja Jénny, 100 situps en kväll hjälper nog 8) . HAHAH....

Imorgon blire upp ganska tidigt, dusch och fix innan Madde och Emma kommer och hämtar mig. Sedan blir det en dag på Center Syd med dom två sötnosarna! Skoj! Ska försöka hitta mina skor och gär jag inte det så blir det nog någon tunika och en tjockare kofta. Me like :D . Nu tänkte jag avrunda här. Blev detta inlägget bra älski? :D Hahah... Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0