24/12-09



GOD JUL ALLIHOPA!!

Nu är julen här igen, för artonde året i rad för min del. Och för första gången på jag vet inte hur många jular har vi en vit jul. ÄNTLIGEN EN VIT JUL! Kan inte bli bättre ! Love it!

Julfirandet började redan igår för min del, då vi firade lillejulafton hemma hos Farmor med pappas släkt! Ganska roligt och jag fick agera lekledare åt småkusinerna. Haha. Ganska kul. Sjukt söta är dom iaf! God mat blev det och lite juleklappar som bestod av pengar och choklad! Pengarna från igår ska jag lägga undan till Costa Brava resan och de jag får idag så jag ha till mellandagsrean. Lovely!

Nu ska jag snart börja fixa mig, för jag ska bege mig till Mormor med resten av familjen vid halv tre där vi ska fira med mormor och morfar. Vid tre blir det självklart Kalle Anka och hans vänner som alltid. Stor tradition det där. Som alltid sitter jag, mamma & Jessica och replikerar allting eftersom vi kan nästan alla repliker. Kul! Men innan jag avslutar här ska jag bjuda på bilder sen igår, just for you! Enjoy!










God Jul på er! Hoppas ni får en bra dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0