22/12 - 09


Hej på er!

Nu sitter jag hemma i soffan, med NCIS på tv:n i bakgrunden och tänkte nu slänga in ett inlägg för er skull! Snällt va?


Igår så åkte jag ju hem till Kenny på kvällen, och vi hade det riktigt mysigt med film, tända ljus & chips. Vi såg American Virgin som var ganska bra. Mysigt med sin pojkvän i soffan som låg bakom mig och pussade på mig. Gillas massor! Vi hade i alla fall en riktigt mysig kväll igår!

Vaknade imorse av att Älski masserade min rygg och pussade på mig. Hur skönt som helst att vakna sådär. Önskar man kunde vaknat sådär varje morgon. Inget dåligt morgonhumör där inte! Bortskämd som jag är (eller så gullig som Kenny är) så fixade han frukost på sängen till oss idag, äggmackor med oboy som vi mumsade i oss mysandes i sängen! Underbar pojkvän eller vad? Efter det så sa jag att det hade varit skoj att åka pulka, så vi tog med oss Kennys lillasyster Tilda som en täckmantel och drog med oss en pulka till närmaste backe. Hon blev jätteglad!


Dagens träning: dra upp pulkan med ett barn i. Det är jobbigt! ;)




Min baby är bäst! :D <3





Haha, fula bilder på mig. Men det bjuder jag på!

Efter pulkaåkningen var vi ganska frusna så då blev det mys i soffan med ett varmt täcke och film - Bring it on! Vid tre hämtade mamma mig och jag fick åka hem.. Vilket inte var så roligt för jag saknar honom mest hela tiden när vi inte ses .. Men jag har haft mysiga dagar med min Älskling nu, och jag är väldigt glad att jag har honom! Älskar dig kenny, mest och det vet du om <3

Väl hemma tillbringade jag tiden med att göra lite julklappsrim till mina julklappar som jag tänkte dela med mig i ett annat inlägg. Då ska jag skriva ut rimmen och ni ska få chansen att gissa och lite längre ner skriver jag sedan svaren så får ni se om ni hade rätt :D . Haha. Se om jag är något lurig eller om de är enkla att lista ut. Lite klipp och klistra blev det iaf vilket var skoj. Kvällen kommer väl tillbringas här, jag är för trött för att göra något! Haha. .Jag är lat! Eller ja, tänkte göra några situps kanske. Får se hur det blir med de 8) .

Imorgon är det lille julafton ! På dagen ska jag hem till farmor, hjälpa henne med bordet, duka och skära upp maten och på kvällen så samlas släkten på pappas sida för julbord och julklappsutdelning. Mys! :D Brukar ni fira lille jul? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0