21/12-09

God kväll!
Allt bra med er? Själv är det bra, lite trött bara efter en heldag i Malmö med en massa gående! Min Älski var med eftersom han sov hos mig och det var mycket mysigt! Tyckte dock synd om honom som fick springa in på typ varenda JC i stan (inklusive Burlöv Center) för att hitta min klänning i rätt storlek vilket vi såklart inte gjorde.. Men hittade typ en julklapp iaf!
Nu sitter jag hemma hos min älskling och precis varit uppe på gymmet och kollat när han tränat. RAUR! Snart blire mat och efter det ska vi mysa och duscha. Så ja , jag sover här inatt. Det är så tråkigt att sova ensam så nu när det är lov  tar jag varje chans att ha någon som håller om mig på natten . Love it <3
Nej, nu ska jag avsluta. Skulle bara berätta att jag lever ;)
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0