20/12-09


fyra dagar kvar till julafton! Och jag tänkte nu ha en resumé av gårdagen och idag i detta inlägget!

19/12-09

Igår så vaknade jag upp hemma hos min Älskling, och igår var dagen då vi hade 6 månader tillsammans! Det är helt underbart, finns ingen som honom <3. Så vi myste hela morgonen och pussades en massa. Vi var även ute en runda och  jag tänkte bjuda på några av bilderna vi tog. Dock måste jag utge en varning för otvättat/fettigt hår på Jénnys huvud!





i love you <3



en snöängel , gissa vems mästerverk? :D

Som sagt, mys hos älskade Kenny på förmiddagen och sen på eftermiddagen åkte jag hem för att duscha och fixa mig inför kvällens party. Tyvärr har jag inga bilder att bjuda på , vilket är sjukt störigt för jag var verkligen nöjd med mit hår! Stressade som fan vilket ledde till att inga bilder hann tas.
Men såhär såg jag typ ut: Allt hår överdraget på vänster sida, lockat med locktång (på olika håll för det ger finast "flow") och så luggen nere. Sminket var bara lite sotade ögon , inget avancerat där. Kläder hade jag en hög kjol från Gina med fuskskinn detaljer fram och bak och med dragkedja fram. Skitcool! Till den hade jag min mockajacka , en spetströja, strumpbyxor och converse. Med en del smycken. Skulle egentligen gått ut i klackar men kände för att jag inte ville få ont i fötterna och så ville jag inte halka ! Smart av mig!

Vid sex tog jag tåget till Helsingborg, mötte upp Johanna och senare Emma som körde oss till lokalen där vi skulle fira Madde! Där blev det lite presentöppning, prat , skratt och drickande innan vi runt elva begav oss ner till Crom för att ta stämpel, sen upp till Tapaz för att shotta. Tequila <3. Haha. Nej, jag var icke nykter igår 8) ahah! Men kul hade vi, dansade en massa . Visst att där inte var så mycket folk men vi hade roligt endå! Vi avslutade kvällen runt halv tre med fyllemat på donken ( jag lovar, en cheeseburgare är aldrig godare än runt tre på natten) och sen tillbaka till Maddes lokal där vi åt maten, bäddade och sen somnade!

20/12-09

Imorse vaknade jag runt tio någon gång och smsade lite med Baby. Åt lite ostbågar till frukost innan det var dags för oss att städa lite i lokalen. Jag var duktigt och skötte disken! Vid halv ett blev det tåget till Kävlinge där jag blev upphämtad av min familj som varit på Center Syd och köpt julklappar !

Väl hemma färgade jag Jessicas hår, och hon är numera inte blondin längre ! ;) . Senare blev det också färgning av mitt hår och nu sitter jag har i bästa myskläderna och bara softar. Skönt! Ikväll kommer min älskling hit och myser med mig! En stor puss ska han få när han kommer hit ! :D <3

Så ja, blir lugn dag idag! Imorgon ska jag bege mig ner till Malmö med Jessica och Pappa för att leta julklappar till mig själv. Håll fan tummarna på att jag hittar min lilla nyårsklänning innan jag tar livet av mig! ;) Menmen .



Hoppas ni alla haft en bra helg! :D



Kommentarer
Postat av: marre

2009-12-20 @ 18:54:43
URL: http://e
Postat av: marre

awww tack så mycket! :D vad söt du är!

och söta bilder på dig och kenny och grattis på er igen <3

2009-12-20 @ 18:55:19
URL: http://enprickimitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0