18/11-09

Hejhej!
Just nu sitter jag hemma hos min Älskling, själv i hans soffa för han är och äter! Så nu tycker Kenny att jag skulle blogga och det är väl bäst att lyda order? ;)
Idag var det sista dagen i skolan, vilket betyder att nu har jag jullov! Det ska bli underbart. Min mentor sa till mig idag att jag skulle sova ut nu under lovet så att jag inte skulle vara lika trött och nere som jag varit denna terminen. Jag ska ta henne på orden och sova massor! Hehe ;)
Dagen började med att jag nästan missade tåget för att bommarna hängde sig så att jag inte kom över på andra sidan. Efter ett tag fick jag springa över endå och kommer precis in på tåget innan dörrarna stängs. Puh! Kom till skolan och vi flummade rundor, dansade och sjöng och var allmänt störda. Precis som vanligt alltså. Har en massa fula bilder på mobilen men jag har ingen sladd här så dom får ni se på söndag! Dansomdöme sen som gick bra, nu ska jag tänka på en grej dom sagt till mig i tre år att tänka på . Gör jag inte det så vet jag inte om de kommer sänka mig eller inte... Hoppas inte.. Aja, sen fika med ettorna och tvåorna då jag krängde skumtomtar. Käkade typ 20 stycken. Haha, lagom trött jag är på juleskum nu eller vad 8) HAHAH. Men gott vare! Träffade Sofie när jag var på väg hem, följde med henne ner till stan innan jag sedan tog tåget till Lund och mötte upp min syster och sedan även mamma som hämtade upp oss och körde till Center Syd!
Vi skulle kolla lite julklappar. Hittade en till mig ! Och så köpte vi till pappa. Jag agerade stylist (as usual ^^ ) och kombinerade ihop de färgerna som passade bäst ihop. Riktigt snyggt blev det. Och det jag kombinerade var en stickad tröja och en skjorta att ha under :P . Köpte även en kjol att ha på mig imorgon på Maddes fest, riktigt cool faktiskt. Hi hi ! Handlade mat gjorde vi också och jag fick ny hårfärg så på söndag blire färgning av hår!
Nu sitter jag som sagt hos Baby, vi firar ett halvår imorgon och 26 veckor idag ;) så vi myser extra mycket. Dåligt samvete för att jag ska iväg imorgon dock. Menmen, vi hinner leka på dagen iaf så jag hoppas han inte blir allt för ledsen på mig.
Hela dagen imorgon är fullbokad så ni lär inte höra något från mig imorgon! Först mys med Älski och sen en snabbis hem för dusch och fix innan jag ska på Maddes 18-års fest och efter det förmodligen Crom. Så ja, hoppas ni får en bra helg!
Min älskling!
Jag älskar dig mest , du är mitt allt ! <3
19/6 - 19/12
Ett halvår tillsammans, och mer ska det bli?
There's no one like you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0