17/11-09


Godkväller!

Tänkte slänga ihop ett snabt inlägg här innan Paradise Hotel börjar, hinner jag inte bli klar så får jag väl skriva klart i pausen eller något! Menmen, allt bra med er som tar er tid att läsa? För med mig är det bra, varit på lite pendlande humör idag vilket kan bero på den bitande kylan. Men nu är jag glad och ganska flummig, övertrötthet tror jag det kallas? Sovmorgon imorgon villket är uppskattat ! Sista dagen innan jullov också, vilket är ännu MER uppskattat! Love it. Nästan en hel månads jullov att vila ut sig och upp sig på, hur underbart är inte det?

Idag var det sista dagen i skolan med lektioner, kom till skolan och fick reda på att jag inte hade min första lektion vilket var extremt jobbigt då jag fick en håla på 3 timmar. Inte alls uppskattat vill jag lova! Menmen, fördrev tiden med andra från klassen i en danssal..
Eftermiddagen bestod av dansimprovisation där vi jobbar med solona. Jag och Emma gjorde klart mitt solo idag vilket var skönt! Jag fick jobba själv och visa upp solot för Sussie idag eftersom Samra inte var där.............

Ikväll har jag bara suttit och slappat. Känner mig som ett fetto när jag bara sitter rätt upp och ner. Får dåligt samvete. Aja, lovet kommer iaf börja med att jag ska röra lite på mig! Får inte gå upp nu över julen ;) HAHA. Ha de bra, bloggar kanske en snabbis imorgon om jag hinner! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0